IRODAI ADMINISZTRÁTOR – BÉRSZÁMFEJTÉS

Adminisztrátor, Bérszámfejtő
Székesfehérvár
Feltöltve: 1 év

!!MEGVÁLTOZOTT MUNKAKÉPESSÉGŰEKNEK!!

Székesfehérvári Irodánk bérszámfejtő csoportjába keresünk Megváltozott Munkaképességű adminisztrátor kollégát megnövekedett feladataink ellátására.

Feladatok:

  • Részvétel bérszámfejtés előkészítésében, bérszámfejtő munkájának támogatása
  • Adatbázisok rögzítése (excel)
  • Számlázási feladatok előkészítésében való részvétel

Elvárások:

  • Jelen munkakörben-, illetve a felsorolt feladatokban szerzett gyakorlat
  • Bérügyi ügyintézői végzettség előny
  • Jó kommunikációs és kapcsolatteremtő készség
  • Lelkes, dolgozni akaró hozzáállás
  • Precíz, lelkiismeretes munkavégzés
  • Rugalmasság és ügyfélközpontú munkavégzés
  • Megváltozott Munkaképesség
  • Word, Excel alapfokú ismerte alapkövetelmény

Amit kínálunk:

  • Igényesen kialakított munkahelyi környezet illetve otthoni munkavégzés lehetősége
  • Hosszú távú munkalehetőség
  • Emberközpontú megbízható csapat
  • Befogadó munkahelyi légkör
  • Mungavégzés részben Home Office keretein belül (irodai részvétel időnként szükséges)

Ha felkeltette érdeklődésed várjuk önéletrajzodat az info@humannavigator.hu email címre „adminisztrátor” jeligével.

Job Features

Munka kategóriairodai

Önéletrajz beküldése

Kijelentem, hogy az Adatvédelmi nyilatkozatot megismertem és elfogadom, s a jelentkezés elküldésével az adatkezelésekhez hozzájárulok.