IRODAI ADMINISZTRÁTOR – BÉRSZÁMFEJTÉS
!!MEGVÁLTOZOTT MUNKAKÉPESSÉGŰEKNEK!!
Székesfehérvári Irodánk bérszámfejtő csoportjába keresünk Megváltozott Munkaképességű adminisztrátor kollégát megnövekedett feladataink ellátására.
Feladatok:
- Részvétel bérszámfejtés előkészítésében, bérszámfejtő munkájának támogatása
- Adatbázisok rögzítése (excel)
- Számlázási feladatok előkészítésében való részvétel
Elvárások:
- Jelen munkakörben-, illetve a felsorolt feladatokban szerzett gyakorlat
- Bérügyi ügyintézői végzettség előny
- Jó kommunikációs és kapcsolatteremtő készség
- Lelkes, dolgozni akaró hozzáállás
- Precíz, lelkiismeretes munkavégzés
- Rugalmasság és ügyfélközpontú munkavégzés
- Megváltozott Munkaképesség
- Word, Excel alapfokú ismerte alapkövetelmény
Amit kínálunk:
- Igényesen kialakított munkahelyi környezet illetve otthoni munkavégzés lehetősége
- Hosszú távú munkalehetőség
- Emberközpontú megbízható csapat
- Befogadó munkahelyi légkör
- Mungavégzés részben Home Office keretein belül (irodai részvétel időnként szükséges)
Ha felkeltette érdeklődésed várjuk önéletrajzodat az info@humannavigator.hu email címre „adminisztrátor” jeligével.
Job Features
Munka kategória | irodai |